۲۱ بهمن ۱۴۰۰، ۲۳:۵۱

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد؛

لزوم حمایت از صنعت فرش بافی در بیجار

لزوم حمایت از صنعت فرش بافی در بیجار

بیجار-نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس به اهمیت حمایت از فرش اشاره کرد و گفت: فرش بیجار همواره مورد اهمیت بوده است و باید از این هنر حمایت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زندیان پنج شنبه شب در آیین افتتاح سرای فرش بیجار، اظهار داشت: درخت تنومند انقلاب اسلامی ایران چهل و سه شده است و ثمرات آن موجب عزت و اقتدار ملت ایران شده اما همچنان باید از این درخت تنومند حمایت کرد.

وی ادامه انقلابی بودن را ویژگی اصلی مردم دیار گروس دانست و افزود: مردم شهرستان بیجار چه در زمان انقلاب و چه در دوران دفاع مقدس در تمام صحنه های انقلاب همیشه حاضر بوده و پای اسلام و انقلاب ایستاده اند.

زندیان به اهمیت پیگیری مشکلات مردم توسط مسئولان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه از زمان روی کار آمدن استاندار، هم افزایی خوبی با نمایندگان ایجاد شده است و امیدواریم با همین روند بتوانیم مشکلات مردم را حل کنیم.

وی صنایع دستی را رکن مهم و اساسی در شهرستان بیجار دانست و گفت: در کنار کشاورزی و دامداری، صنایع دستی و به ویژه فرش همواره در اقتصاد روستایی و شهری بیجار اثرگذار بوده و هنر فرش بافی قدمت زیادی در این شهرستان دارد.

نماینده مردم بیجار عدم حمایت از فرش بافی را عامل مهمی در فراموشی این هنر دانست و عنوان کرد: لازم است تا از هنرمندان این رشته حمایت لازم صورت گیرد تا تولید این بخش رونق پیدا کند.

کد خبر 5422095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha